COCA COLA INDIA Unable to redeem the ooffer

मैंने 2 बार coca cola कम्पनी का 750 ml का Thumsup लिया था उसके साथ मुझे 15 rs का paytm आफर मिला था पर जब में उस ऑफर का लाभ लेना चाहता हूँ मैंने 2 बार बताये गए नंबर पर बोतल पर दिया गया कोड मैसेज किया पर मुझे उसका लाभ नही मिला वहां से कोई जवाब नही आया और मेरे मैसेज करने का पैसे भी कट गए है । Coca Cola India धोकेबाज कम्पनी क्यों लोगो को बेवकूफ बना रही है।
मेरे massage करने के कारण जो पैसे कटे वो वापस करो नही तो में consumer कोर्ट में केस करूँगा ।
नरेंद्र सिंह
9958303139

TRANSPORT DEPARTMENT,NCT DELHI inadequate bus stands

Sir, I stay in Palam colony New delhi, I would like to inform you that there are thousands of low and middle class commuter who use Bus stand for plying in the buses. There is only one shed available which is completely unjustified as one bus stand shed can cater to hardly 30-35 people at a time, whereas in the morning (8AM to11 AM) at least 150-200 stand at a time. especially in the hot summer and rainy is becomes very difficult to adjust. As this is high time I would humbly request that at least one more shed should been installed as soon as possible.
Narendra Kumar
Bank Officer
PH 9810200570

TANISHQ SHOWROOM, DWARKA Bad service, apathetic staff, disrespectful staff

I was very old and loyal customer of TANISHQ DWARKA. Today I am highly disappointed with the Tanishq service and staff at Dwarka showroom. We went there today at ard 7.30 p.m. We were made to sit and wait because we had to make a small purchase of baby tops. There were many customers who came after us and were attended by staff because they came to make purchase of high value diamond jewellery. Manager was also told that we are waiting but he did nt made any effort that we should be attended. He literally ignored us. When we told that we are leaving to the lady staff, she said OK. She didn’t even said that we are trying to attend us. There are customers who came after us and were accommodated and attended because they came to buy diamond jewellery. Just because we had to make purchase of baby tops we were ignored and insulted. Because of stupid staff I hate Tanishq now and wouldn’t be loyal customer anymore.
Thanks
Superna
9971391439

Sikkim manipal distance (SMU) admisaiom cancelled but fee not refunded

Hello Sir ,
I have try to take admission in msc(it) from Smu & paid admission fees but they reject my admission due to i have done my graduation from lateral entry….they are fooling me by mailing but not refunding..& due to shortage of money i am unable to admission in other university…they are spoiling carrer of students plz tqke action against hem & beware all guyz.. Fraud university check nelow mailing…
RE: Mail To Incident : Invalid E-mail Details [Mail Box User name:[email protected]] Inbox
S
SMU Helpdesk [SMU DE] Dear Sir, Your application is forwarded to the concerned section for processing the refund. In the case if you have made the fee payment through On… Show 10 read messages

Faraz Don
to SMU
8 hours agoDetails
Still my money not refunded plz help….

On 5/9/17, Faraz Don <[email protected]> wrote:
> Sir,
> Still my fee amount not refunded kindly check it ….why its delaying > too much…
>
> On 5/5/17, SMU Helpdesk [SMU DE] <[email protected]> wrote: >> Dear candidate,
>>
>> Refund will be processed within a week
>>
>> Regards
>>
>> Smu helpdesk
>>
>> From : [email protected]<mailto:[email protected]> >> Subject : Re: Mail To Incident : Invalid E-mail Details [Mail Box User >> name:[email protected]] >> Body : I have given my account details but still my my fee amount not >> refund
>> ..as i said i need to take admission in other university so why dont you >> refund it… plz its my humble request kindly process it fast else my >> career
>> willl be spoil….& i will take action … On 4/30/17, Faraz Don wrote: >
>> Sir, > > Its a very bad experience with SMU… first u take admission
>> without > confirming eligibility & cancel it due to lateral entry.. i >> never
>>> suggest anyone to take admission in SMU… kindly refund my fee amount >
>> as soon as possible…. > > thanks > Sarfaraz hussain > 9871142387 > > On
>> 4/29/17, Faraz Don wrote: >> On Saturday, April 29, 2017, SMU Helpdesk >> [SMU
>> DE] < >> [email protected]<mailto:[email protected]>> >> wrote:
>>>>> Dear Student, >>> >>> Application no: 100000391470 >>> >>> Please >>>>> share
>> your bank details to process refund through NEFT within >> the end of the
>> day. >>> >>> Account Holders Name : Sarfaraz hussain >>> >>> Bank A/c NO:
>> 5581443228 >>> >>> IFSC Code : CITI0000002 >>> >>> Bank Name & Branch:
>> Citibank >>>CONNAUGHT CIRCUS, CONNAUGHT PLACE >>> >>> With Regards >>> >> >>>
>> Admission Section >>> >>> SMU-DDE >>> >>> From :
>> [email protected]<mailto:[email protected]> >>> Subject : Re: Mail To >> Incident
>> : Invalid E-mail Details [Mail Box User >>
>> name:[email protected]] >>>>> Body : >>> >>> Hello Sir, >>> >>> I want refund urgent because i have >>>>> to
>> take admission in other >>> university >> & i dont have money so kindly
>> refund it with in a week..or as much early >> as >> possible….. >>> >>>
>> Thank you >>> Sarfaraz hussain >>> 9871142387 >>> >>> On Wednesday, April >> 26, 2017, SMU Helpdesk [SMU DE] < >>
>> [email protected]<mailto:[email protected]>> wrote: >>>>
>> Dear Sir, >>>> >>>> >>>> >>>> Your application is forwarded to the >> concerned
>> section for processing >> the refund. >>>> >>>> >>>> >>>> In the case if >> you
>> have made the fee payment through Online (Net >> Banking/ IPG/EMI) mode, >> the
>> refund amount will be credited to the same >> bank >> account /card >> holder’s
>> account which was used to make fee payment >> transaction. In the case if
>> you have made the fee payment through DD >> mode, >> refund will be made
>> through DD in favour of the Applicant. In the normal >> course, Refund >> will
>> be processed within 20-25 working days. You will >> receive an intimation
>> once the refund is processed. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> With Regards
>>>>>> >>>> Admission Section >>>> >>>> SMU-DDE >>>> >>>> >>>> >>>> From :
>> [email protected]<mailto:[email protected]> >>>> Subject : Fwd: Submission >> of
>> Application >>>> Body

Aiims rejection of application form due to blurred thumb impression. regarding which i wasn't notified

Sir/Madam
I had applied for aiims mbbs entrance examination-2017 on 30/1/17. While downloading the admit card i got to know that my application form for aiims mbbs entrance examination has been rejected due to blurred thumb impression of which i wasn’t notified. I had also received confirmation letter of application.
I request you to kindly look into this matter and provide me an opportunity to provide you with my correct thumb impression and appear for the exam. Kindly help me.
Candidate id: 5171188513
Registration no.: 2149605

Irctc/PAYTMAG TICKET IS CANCELLED BUT THE MONEY NOT REFUND

I BOOKED TICKET ON 06 May 2017. CANCELLED MY BOOKING ON SAME DAY BUT TILL NOW I HAVE NOT GOT ANY REFUND. REFUND STATUS IS CREDITED INTO PAYTMAG ON 13th may 2017. PLEASE HELP ME REGARDING THIS ISSUE.
Cancellation ID:100000158620711

PNR No.2659520252

Ticket Transaction ID: 100000831839676

My phone . 9971268113
K Srinu vas

Delhi Wine and Beer Shop Refused to sell the good brands

I live in Munirka, New Delhi- 110067, the three Delhi government owned wine & beer shops in my locality have for some unknown reasons suddenly stop selling whiskey brands like royal stag, signature, blenders pride etc but selling low brands like royal green, white and blue, pure gold, dennis etc, which taste horrible and cause headaches in the morning. What’s most frustrating is that we are forced to buy these brands every day since there are no other options available. The shop attendants simply refuse to sell them, giving no valid reasons. We are left frustrated, suffering because of this. I strongly suspect something fishy here, because the popular brands i’m looking for are freely and abundantly available in all other parts of the city except in Munirka. So it’s not about stock shortage, production or supply problems. I suspect the involvement of some deals between the shop tenders and the suppliers or the company itself because of high margin in low b!
rands. Please do something about this. We are paying our taxes regularly and we are bonafide citizens of the country. So please care about our rights too. Thank You.