hrworkways of AON-HEWITT Salary slip from 1st april 2016 to till date

Hi

I am currently Working for state street syntel services pvt ltd as i am unable to log in into excelity site because of the log in issues so can u please kindly provid the form no 16 and salary slip from 1st april 2016 to Till date to the below email id. Thanks
EMAIL ID:gu[email protected]

NAME:GULSHAN JETHANAND SHAHDIJA
DATE OF JOINING:11 FEB 2014
DATE OF BIRTH:15 APRIL 1993

Indian Railway 8 seats 14 people seating(excuding children

Train no. 22422.coach-D2.my seat no. 20.in my cabine 14 people are seating (excuding children 4) on 8 seating.i complaint through SMS process but no response.this how railway works.fully corrupted,I am seating here from last 50 min ,no ticket checker came to my cabine and other cabine too.who allowed them to seat on 8 seats.i think he had taken some money from 6 people who are without reserve seats.
Thanks in advance.
I hope some action will be taken.

Yatra .com Yatra .com

Dear Customer,

Thank you for contacting us at Yatra.com !

We truly apologize for the inconvenience you have faced in this regard. Our customer care team would have contacted you for all your concerns and we would want to inform you that your booking with the above shared reference number stands cancelled with full refund which is processed on 10 JUL 2017. In case of refund to bank account/credit card, yatra takes 24 Hrs to process your refund. Further the private sector bank may take 2 to 3 working days and public sector bank may take up to 7 working days for the refund to reflect in your account.
Should you require any further assistance, please call us on 955 5800 800 / 1860 5000 500 or alternatively write on [email protected]
Regards,
Yatra Care !

freecharge not refunded my amt.

dear sir mam
myself sandeep kumar a user of freecharge i use your servise last time on 25th june 2017 at 3:14 pm an tata sky recharge throw your a/c my recharge not sucessful but an amt. rs 5500 deducted my a/c. then a msj received from you that amt. will be refunded next 48 hour. but no solution this time also. my transtion no is FCDA170625641466309
FCDA170625641471812

freecharge id [email protected]
mob no 9671880682
emailid [email protected]

Airtel mobile recharge issue

I have complained with ref no PR071000681 to airtel help desk regarding recharge offer and it was not added into my account but without contacting me it was closed automatically. It is the worst thing have seen such type of attitude to consumer of such a big company. their customer care deptt. also making fool to consumer by giving assurance and again doing nothing.

Life business projects pvt. ltd. Fraud by the company

The company offered me placement in 2008 through campus selection in our college DIET Karnal as some post of ERP and package approx 3Lacs (don’t remember exactly) , and i was asked to send a DD of Rs. 80000 in favor of the company. But when i completed my engineering and tried to contact the company, there was no answer, we visited even the location address but there was on company in the name of Life Business Projects Pvt. Ltd. This fraud company has cheated many students, owner should be put behind the bars.

Reliance Jio Infocomm Ltd Reliance Jio Infocomm Ltd

This is with regards to couple of recharges that I have done on my Jio numer. I have done two transaction for Rs 309 & 309 on 19th Apr 2017 from my SBI credit card. However, both the transaction got failed and the money was taken out from my credit card. Now it has been almost more than a month that, Jio is finding it difficult to rectify the issue. I am following up with them regularly and escalated this issue as well, still no response yet.
My jio number is 7977755602

My name is Zulfikar Shaikh.